فروشگاه ارزان سی پی

فروشگاه ارزان سی پی در زمینه های مختلفی از جمله فروش ایتم ها و توکن های درون بازی همچنین فروش اکانت های پریمیوم فعالیت میکند .

ساپلای پس کالاف چیست؟

۰ بازديد
ساپلای پس کالاف چیست؟
ساپلای پس کالاف یک ویژگی جدید در بازی کالاف دیوتی موبایل است که به صورت هفتگی با خرید اشتراک آن میتوانید آیتم‌ها و جوایز و XP بیشتری دریافت کنید. عضویت هفتگی ساپلای پس مجموعه‌ای از جوایز را به بازیکنان ارائه می‌کند که میتوانند با ورود روزانه به بازی آن‌ها را کسب کنند.
در ادامه جزئیات کلی راجب SUPPLY PASS گفته شده:
جوایز منحصر بفرد: بازیکنان می‌توانند آیتم‌های منحصر بفردی درون بازی مثل اسکین‌های اسلحه، اسکین‌های شخصیتی و سایر آیتم‌ها و اسکین‌هایی که از گیم‌پلی معمولی بدست نمی‌آیند را کسب کنند.
دو سطح از ساپلای پس وجود دارد:
نسخه‌ی رایگان که بازیکنان در طول هفته روزانه یک جایزه‌ی ساده‌ای دریافت میکنند.
نسخه‌ی پریمیوم که به ارز درون بازی یا CP نیاز دارد، در مقایسه با نسخه رایگان، پاداش‌ها و جوایز بیشتری ارائه میکند.
برای خرید نسخه‌ی پریمیوم میتوانید آن را از سایت ارزان سی‌پی تهیه کنید.
نمونه ای از ساختار پاداش هفتگی:
روز1: کارت‌های XP اسلحه
روز2: پول درون بازی (اعتبار)
روز3: جعبه‌ی کوچیک
روز4: اسکین سلاح
روز5: لباس یا اکسسوری
روز6: پول درون بازی بیشتر یا کارت‌های XP
روز7: اسکین ویژه‌ی اسلحه

نمونه ای از ساختار پاداش هفتگی(نسخه‌ی پریمیوم):
روز1: 5کارت‌های XP اسلحه
روز2: 100تا پول درون بازی(اعتبار)
روز3: 20تا امتیاز COD
روز4: اسکین اپیک سلاح (برای مثال ("Epic AK-47 Skin”
روز5: 50تا XPکارت سلاح
روز6: 200تا پول درون بازی (اعتبار)
روز7: لباس ریر کمیاب (برای مثال(“Stealth Soldier Outfit"
خرید اشتراک ماهانه Monthly supply pass کالاف دیوتی موبایل
نسخه‌ی پریمیوم ماهانه ساپلای پس را میتوانید با ضمانت کامل از ما خریداری بفرمایید.
نمونه ای از ساختار پاداش ماهانه:
هفته اول: ایموت رقص (برای مثال” Victory Dance”) + 100تا امتیاز COD
هفته دوم: اسکین اپیک شخصیتی (برای مثال” Shadow Warrior”) + 300تا پول درون بازی (اعتبار)
هفته سوم: اسکین لجندری اسلحه (برای مثال“Golden Assault Rifle”) + 500تا XPکارت
هفته چهارم: اسکین اپیک ماشین (برای مثال”Camo ATV”) + 200تا امتیاز COD
هفته آخر: ایتم لجندری (برای مثال “Mythic Sniper Rifle”) + 1جعبه بزرگ + 500تا امتیاز COD

جهت مشاوره قبل از خرید به سایت زیر مراجعه فرمایید.
ساپلای پس کالاف دیوتی

سازنده کالاف دیوتی موبایل کیست؟

۰ بازديد

سازنده کالاف دیوتی موبایل کیست؟
شرکت‌های اکتیویژن (Activision) و تنسنت گیمز (Tencent Games) سازنده کالاف دیوتی موبایل هستند که با همکاری TiMi Studio این بازی را خلق کرده‌اند.
در سال 2019 کالاف دیوتی موبایل برای اولین بار برای گوشی‌های اندروید و IOS انتشار شد. این بازی بعد از 24 ساعت از انتشار آن، 20 میلیون بار دانلود شد و در عرض یک هفته این آمار به 100 میلیون دانلود رسید، که آن را به یکی از موفق‌ترین بازی‌های تاریخ موبایل تبدیل کرد.
درادامه به تاریخچه این کمپانی‌ها میپردازیم.
تاریخچه شرکت‌ اکتیویژن (Activision):
اکتیویژن در 1 اکتبر سال 1979 توسط دیود کرین، آلن میلر، باب وایتهد و جیم لوی تأسیس شد.اکتیویژن در ابتدا تمرکز خود را به روی بازی‌های آتاری گذاشت و با گذشت زمان دامنه فعالیت شرکتش را گسترش داد و بازی‌های کنسول را هم تولید کرد. این شرکت در طول تاریخ عناوین زیادی را در ساخت بازی‍های ویدئویی کسب کرده و به یکی از قدرتمندترین سازنده‌های صنعت بازی تبدیل شده است.
یکی از محبوب‌ترین و مشهورترین آن‌ها سری بازی‌های کالاف دیوتی است که اولین نسخه‌ی خود را در سال 2003 انتشار کرده است. این شرکت رکورد پرفروش‌ترین بازی تاریخ (Call of Duty: Black Ops 2) را در اختیار دارد. در اکتبر سال 2023، مایکروسافت شرکت Activision Blizzard را خریداری کرد، با این باور که این شرکت به عنوان یک تجارت جداگانه به فعالیت خود ادامه خواهد داد.
تاریخچه شرکت تنسنت گیمز (Tencent Games):
هولدینگ تنسنت توسط ماهوتانگ، ژانگ ژیدونگ و شو چن در سال 1998 تأسیس شد. این شرکت چند ملیتی چینی در شنزن چین کارش را شروع کرد.
تنسنت گیمز در سال 2003 در بخش بازی‌های ویدئویی زیر نظر هولدینگ تنسنت تأسیس شد و در ابتدا تمرکز خود را به روی بازی‌های آنلاین به ویژه در بازار چین گذاشت.
در سال 2012 شرکت تنسنت 40درصد از سهام اپیک گیمز را خریداری کرد. او همچنین در سال 2016 اکثریت سهام سوپرسل را به مبلغ 8.6 میلیارد دلار خرید.
در حال حاضر Tencent یکی از بزرگترین شرکت‌های فناوری جهان به شمار می‌آید.
تاریخچه شرکت TiMi Studio:
استودیو TiMi در سال 2008 تأسیس شد. این استودیو فعالیت‌های خود را در سطح جهانی گسترش داد و با حفظ کیفیت بازی‌ و گرافیک بالا و دقیق و به گیم‌پلی روان و جذاب شناخته شد. در حال حاضر این استودیو، دفاتری در چین، ایالات متحده و سایر کشور‌ها دارد که یکی از برجسته ترین استودیو‌های بازی سازی در جهان است.
حالا با هم یک نگاه سریع به تاریخچه سری بازی‌های کالاف دیوتی می‌اندازیم.
تاریخچه‌ی کالاف دیوتی:
پس از انتشار بازی اول در سال 2003، نسخه‌های دیگری از سری بازی کالاف دیوتی منتشر شدند. این نسخه ‌ها عبارتند از:
Call of Duty 2
Call of Duty 3
Call of Duty 4: Modern Warfare
Call of Duty: World at War
Call of Duty: Modern Warfare 2
Call of Duty: Black Ops
Call of Duty: Modern Warfare 3
Call of Duty: Black Ops II
Call of Duty: Ghosts
Call of Duty: Advanced Warfare
Call of Duty: Black Ops III
Call of Duty: Infinite Warfare
Call of Duty: WWII
Call of Duty: Black Ops 4
جمع بندی
در این مطلب ما به سازنده‌ی کالاف دیوتی موبایل پرداختیم و تاریخچه‌ی شرکت‌های سازنده‌ی آن‌ها را هم بررسی کردیم. برای اطلاعات بیشتر از سایت زیر دیدن بکنید.
سازنده کالاف دیوتی

سی پی کالاف دیوتی موبایل

۲ بازديد

سی پی کالاف دیوتی موبایل چیست؟
سی پی کالاف دیوتی موبایل یک واحد پولی است که در بازی Call of Duty: Mobile برای خرید آیتم‌ها، ارتقاء سطح بازی، و فعال‌سازی اشیاء مورد نیاز استفاده می‌شود. این واحد پولی به عنوان یک ارز دیجیتال اختیاری در بازی عمل می‌کند و برای دریافت آن معمولاً از طرق خرید از فروشگاه‌های معتبر استفاده می‌شود.
بازیکنان با انجام ماموریت‌ها و کسب تجربه می‌توانند سطح خود را افزایش دهند، سلاح‌های جدید و قدرتمندتری را باز کنند و مهارت‌های شخصیت خود را ارتقا دهند.اما برای پیشرفت سریع‌تر و دسترسی به امکانات بیشتر، خرید ارز درون بازی یعنی سی‌پی (CP) پیشنهاد می‌شود. با خرید سی‌پی می‌توان آیتم‌های کمیاب، اسکین‌های منحصر به فرد، سلاح‌های ویژه و بسته‌های نبرد فصلی را خریداری کرد که علاوه بر زیباتر کردن ظاهر شخصیت، به قدرت و کارایی او نیز کمک می‌کنند.
البته باید گفت که خرید سی‌پی اجباری نیست و بازیکنان می‌توانند به صورت رایگان هم از کالاف دیوتی موبایل لذت ببرند. اما برای افرادی که می‌خواهند سریع‌تر پیشرفت کنند، در رقابت‌ها برتری داشته باشند و شانس بیشتری برای برنده شدن جوایز ارزشمند در قرعه‌کشی‌ها و رویدادهای ویژه داشته باشند،
بسیاری از افراد که در حال حاضر کالاف دیوتی موبایل را بازی میکنند و برای خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل از سایت ها خرید میکنند و این امر باعث شده که سازنده های این بازی در حال حاضر به فکر اپدیت های گوناگونی در نحوه بازی و امکانات ان انجام دهند.
تیم ارزان سی پی می کوشد بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به شما عرضه کند . از سال 1402، ما با هدف روشنی آغاز به کار کردیم: ارائه راه‌هایی آسان و مقرون‌به‌صرفه برای افزایش تجربه بازی شما. با تخصص در فروش سی پی کالاف موبایل، جم کلش آف کلنز، سی پی وارزون موبایل و خرید اکانت‌های اسپاتیفای، ارزان سی پی در حال حاضر یکی از معتبر ترین وب سایت ها در زمینه گیم و بازی می باشد .

ارزان سی پی

۲ بازديد

فروشگاه ارزان سی پی چه خدماتی را ارائه میدهد؟
ارزان سی پی – فروشگاه ارزان و قابل اعتماد برای تهیه توکن و اکانت های مختلف می باشد. تهیه مستقیم و بی‌واسطه در ارزان سی پی، سرعت ارائه خدمات به مشتریان را افزایش داده، که این امر ارزان سی پی را به گزینه اصلی خریداران سی پی کالاف دیوتی موبایل ، جم کلش اف کلنز, سی پی وارزون موبایل و اکانت اسپاتیفای مبدل ساخته است. ارزان سی پی هفته‌ای هفت روز، بدون تعطیلی و وقفه، آماده خدمت‌رسانی به مشتریان گرامی می‌باشد. تیم ارزان سی پی از هیچ تلاشی برای بهبود خدمات به خریداران چشم‌پوشی نمی‌کنند. هدف ما در ارزان سی پی دقیقاً همین است؛ رضایت شما از هر چیزی مهم‌تر است. فروشگاه ارزان سی پی به شدت بر پاسخگویی دقیق به مشتریان و پشتیبانی کامل از خریدهای آن‌ها تأکید دارد. ارزان سی پی در سال 1402 فعالیت خود را آغاز کرده است و تلاش بر ان است که رضایت شما را در تمامی سال ها کسب نماید .
تیم ارزان سی پی می کوشد بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به شما عرضه کند . ما با هدف روشنی آغاز به کار کردیم: ارائه راه‌هایی آسان و مقرون‌به‌صرفه برای افزایش تجربه بازی شما. با تخصص در فروش سی پی کالاف موبایل، جم کلش آف کلنز، سی پی وارزون موبایل و خرید اکانت‌های اسپاتیفای، ارزان سی پی در حال حاضر یکی از معتبر ترین وب سایت ها در زمینه گیم و بازی می باشد .

اولین مطالب آزمایشی من

۱ بازديد
این اولین مطالب آزمایشی وبلاگ من می باشد و به زودی حذف خواهد شد.
امروز ارتباط و تبادل اطلاعات نقش بسیار مهمی در رشد و فرهنگ مردم یک کشور و جامعه را دارد و وبلاگ یکی از راه های سریع انتقال اطلاعات و ارتباط مردم یک جامعه با هم می باشد .
شما به راحتی می توانید مطالب مورد علاقه , کارهای روزمره , علم و فرهنگ را در وبلاگ خود انتشار دهید و با سایر دوستان خود به گفتگو و تبادل نظر بپردازید .

دومین مطلب آزمایشی من

۱ بازديد
این دومین مطلب آزمایشی وبلاگ من هستش و به زودی این متن حذف خواهد شد .
وبلاگ چیست ؟
وبلاگ یا وب‌نوشت که به آن تارنوشت، تارنگار یا بلاگ و به زبان انگلیسی(Blog) هم می‌گویند، وبلاگ حاوی اطلاعاتی مانند: گزارش روزانه، اخبار، یادداشت‌های شخصی و یا مقالات علمی مورد نظر طراح آن است. وبلاگ ترکیبی از دو کلمۀ «web» و «log» به معنای ثبت وقایع روزانه است .مطالب وبلاگ بر مبنای زمانی که ثبت شده گروهبندی و به ترتیب از تازه‌ترین رخداد به قدیم ارائه می‌گردد. نویسندهٔ ویلاگ، وب‌نویس یا تارنویس نامیده می‌شود و ممکن است بیش از یک نفر باشد، وب‌نویس به گزارش مداوم رویدادها، خاطرات، و یا عقاید یک شخص یا یک سازمان می‌پردازد. واحد مطالب در وبلاگ،پست است، معمولاً در انتهای هر مطلب، برچسب تاریخ و زمان، نام نویسنده و پیوند ثابت به آن یادداشت ثبت می‌شود. فاصلهٔ زمانی بین مطالب وبلاگ لزوماً یکسان نیست و زمان نوشته ‌شدن هر مطلب به خواست نویسندهٔ وبلاگ بستگی دارد. مطالب نوشته شده در یک وبلاگ همانند محتویات یک وب‌گاه معمولی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در بیشتر موارد وبلاگ ها دارای روشی برای دسترسی به بایگانی یادداشت‌ها هستند (مثلاً دسترسی به بایگانی بر حسب تاریخ یا موضوع). بعضی از وبلاگ ها امکان جستجو برای یک واژه یا عبارت خاص را در میان مطالب به کاربر می‌دهند.